AR voor marketing
Bedenk je eens dat iedereen ter wereld een device bij zich draagt met ongekende smart technologie. Waanzinnig toch! En daar kan jij gebruik van maken.
Door Augmented Reality for web ervaringen in te zetten in je marketing strategie, maak je het mogelijk de gebruiker met 1 druk op de knop jouw interactieve ervaring te laden.
Naast het wow-effect, creëer je ook veel meer engagement met je publiek. Een absolute must-have in dit digitale tijdperk.
Een greep uit onze AR cases
TATA Steel
In samenwerking met BLUF is er speciaal voor het 100 jaar bestaan van Staal IJmond een AR ervaring ontwikkeld die je meeneemt over de hele site.
Client: BLUF
BouwExpo 2020
Showroom 2.0. Hier komt AR toch echt tot zijn recht. We hebben het mogelijk gemaakt om iedereen met een smartphone de mogelijkheid te geven een badmeubel te plaatsen en bekijken.
Het resultaat was meer merkbeleving door interactiviteit.
KLM
Er is een AR tool ontwikkeld die ervoor zorgt dat nieuw personeel op een virtuele manier getraind wordt.
Door het bouwen van een 3D pallet en toebehoren, kan personeel nu zonder consequenties fouten maken en oplossen.
Client: BLUF